Syyskokous su 5.11.2017 klo 17.00

Suomen kannabisyhdistys ry:n syyskokous pidetään sunnuntaina 5.11.2017 Urbansaunassa klo 17.00 alkaen. Kokouksen alussa lakimies Lauri Louhio pitää esityksen ”Oikeusturva kannabiksen käyttö- ja kasvatusrikoksessa”. Käydään asiasta keskustelu ja myös käytännön juridisia neuvoja voi kysyä. Tämän jälkeen käsitellään syyskokouksen sääntömääräiset asiat: talousarvio ja toimintasuunnitelma vuodelle 2018 sekä valitaan puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle.

Ylelle amerikkalaisesta elämänmenosta bloggaava freelance-toimittaja Maarit Roiha valottaa merkinnässään kalifornialaista kannabismeininkiä:

"Nykyinen asuinkaupunkini San Francisco on tunnettu pilven pössyttelystä. Jo hipit polttelivat mielellään marihuanaa tai viralliselta nimeltään kannabista. Kannabis on kaupungissa edelleen vahvasti läsnä, ja sen yrttinen tuoksu leijailee tuon tuosta vastaan kaupungin kaduilla. Sen haistaa toisinaan hississä, usein bussin vierustoverista ja välillä tuoksu pelmahtaa kadulta auki jääneen ikkunan kautta sisälle asuntoon. Jos alkaisin polttaa pilveä, tekisin sen ehdottomasti täällä."

Lue koko blogimerkintä audiohaastatteluineen osoitteessa: