Suomen Kannabisyhdistyksen jäsenenä tuet toimintaa järkevämmän päihdeainepolitiikan puolesta.

Jäsenenä saat sähköisen jäsenkirjeen noin 3 kertaa vuodessa. Pääset myös web sivulla käsiksi yhdistysasioihin kuten toimintasuunnitelmiin ja kokouskutsuihin. Käytäthän toimivaa sähköpostiosoitetta.

Hallitus hyväksyy uudet jäsenet jäsenrekisteriin seuraavassa kokouksessaan, mutta jäsenkirjeen saat jo heti maksettuasi. Huom ikäraja on 18 vuotta. Tervetuloa mukaan!

Jäsentiedot:

Etunimi:
Sukunimi:
Kaupunki:
Sähköposti:

Olen täysi-ikäinen:
Haluan liittyä SKY:n jäseneksi:

Jäsenmaksu vuonna 2024 on 20€
(Loppuvuodesta maksettu jäsenmaksu sisältää myös seuraavan kalenterivuoden jäsenmaksun)

Maksutavat:

Tilisiirto

Maksu tapahtuu netin kautta tilisiirrolla. Noin kahden viikon sisällä maksustasi saat sähköisen jäsenkirjeen ja pääset sähköpostilistalle. Huom käytä viitenumeroa, jonka lähetämme sähköpostiisi.