Syyskokous su 29.11.2020 klo 17

Suomen kannabisyhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään su 29.11.2020 hybridinä Korona-pandemian takia. Kokoustilan Urbansauna henkilörajoitus on10. Etäosallistuminen tapahtuu Google Meetin kautta. Kokoukseen - fyysiseen tai verkossa - on ilmoittauduttava lähettämällä sähköpostia osoitteeseen sky@sky.org lauantaihin 28.11.2020 klo 18 mennessä. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, sääntömuutos ja TuSKY:n puheenjohtaja Risto Mikkonen pitää esityksen Laillistamisaalto 2020.

Tiistaina 19.4. julkaistaan kannabiksen käytön, kieltolain ja uudelleenlaillistamisen historiaa käsittelevä kirja Bhang, Mezz, Kukka ja Sativex. Kannabiksen vapautuksen historia. Kirjan on kirjoittanut Turun seudun kannabisyhdistyksen puheenjohtaja Risto Mikkonen.

Julkistustilaisuus pidetään tiistaina 19.4.2016 alkaen kello 20.00 Panimoravintola Koulun historian luokassa, osoite on Eerikinkatu 18, Turku.

ISBN: 978-952-7142-36-3  Kirjan voi ostaa verkosta

Lue lisää TUSKY:n uutisesta