Kevätkokous su 14.6.2020 klo 17.00

Suomen kannabisyhdistys ry:n kevätkokous pidetään su 14.6.2020 klo 17.00 alkaen Helsingissä Urbansaunassa Aleksis Kivenkatu 22.

Vieraana on THL:n tutkimusprofessori Pekka Hakkarainen, jonka esityksensä aihe on: ”Huumekyselyn 2018 tulokset ja muuta ajankohtaista tutkimusrintamalta". Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat: toimintakertomus vuodesta 2019, tilinpäätös, tili- ja vastuuvapauden myöntäminen v. 2019 tileistä sekä huumausainepolitiikkaa ja yhdistyksen toiminnan kehittämistä.

Suomen kannabisyhdistys (SKY) on vuonna 1990 toimintansa aloittanut ja 1991 virallisesti perustettu aatteellinen yhdistys.

Yhdistyksen tarkoitus on vaikuttaa päihdepolitiikkaan ja lainsäädäntöön siten, että kannabiksen käyttö, hallussapito ja viljely omaan käyttöön tulevat sallituiksi täysi-ikäisille sekä luodaan sääntely kannabiksen tuotantoon ja jakeluun.

Lisätietoa: Mitä SKY tekee?  Säännöt  Hamppurauhaan - SKY:n kevätkokouksen kannanotto

Julkaisemme uutisia, joihin kokoamme eri tiedotusvälineistä kannabisaiheisen kokonaisuuden. Mukana on myös SKY:n omia kirjoituksia. Kirjoitamme blogia SKY Blogi, johon raportoimme henkilökohtaisemmalta kannalta.

Voit liittyä SKY:n jäseneksi, jolloin kannatat toimintaamme. SKY:n toiminta rahoittuu jäsenmaksuilla, ja otamme ilomielin myös lahjoituksia vastaan. Kaikki tulot käytetään toimintaan, eikä kukaan saa SKY:n toiminnasta korvausta. Jäsenet saavat sähköisen jäsenkirjeen kolme kertaa vuodessa ja pääsevät sivustolla jäsenosioon.

Jos haluat mukaan toimintaan, tule mukaan seuraavaan hallituksen kokoukseen. Lisätietoja saa kysymällä. Toiminta ei vaadi jäsenyyttä.