Kevätkokous su 20.6.2021 klo 17

Suomen kannabisyhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään terveysturvallisesti su 20.6.2021 Helsingissä Urbansaunassa, Aleksis Kivenkatu 22, (erillisrakennus sisäpihalla). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, ja Helsingin Vihreiden varapuheenjohtaja Coel Thomas pitää esityksen Miksi ja miten kannabista pitäisi säädellä? Etäosallistuminen tapahtuu Google Meetin kautta. lmoittautuminen sähköpostilla osoitteeseen sky@sky.org lauantaihin 19.6.2021 klo 18 mennessä.

Kansalaisaloite kannabiksen käytön rangaistavuuden poistamiseksi jätettiin 5.11.2020 eduskuntaan Aloitteelle toivotaan asiallista käsittelyä ja tietenkin hyväksymistä. Tiedotustilaisuuden puheenvuoroista on koottu tiedote, joka kertoo aloitteen sisällöstä, sen perusteluista ja joka linjaa kannabispoliittista keskustelua Suomessa.

Aloitten vireillepanijoita: Suomen kannabisyhdistys ry:n puheejohtaja Timo Larmela, taloudenhoitaja Elina Kukinto ja aloitteen varaedustaja lakimies Lauri Louhio luovuttivat aloitteen eduskunnalle Kansalaisinfossa Pikkuparlamentissa. Aloitteen vastaanotti lainsäädäntöjohtaja Tuula Kulovesi, aloitteen käsittelystä kertoi apulaispääsihteeri Timo Tuovinen (selin keskimmäisessä kuvassa)

Luovutuksen tiedotustilaisuudessa Keskuskirjasto Oodissa puheenvuoron pitivät (vasemmalta oikealle) Suomen kannabisyhdistys ry:n varapuheenjohtaja Kimmo Wilska, aloitteen varaedustaja Lauri Louhio ja aloitteen edustaja Tapani Karvinen.