Kevätkokous su 20.6.2021 klo 17

Suomen kannabisyhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään terveysturvallisesti su 20.6.2021 Helsingissä Urbansaunassa, Aleksis Kivenkatu 22, (erillisrakennus sisäpihalla). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, ja Helsingin Vihreiden varapuheenjohtaja Coel Thomas pitää esityksen Miksi ja miten kannabista pitäisi säädellä? Etäosallistuminen tapahtuu Google Meetin kautta. lmoittautuminen sähköpostilla osoitteeseen sky@sky.org lauantaihin 19.6.2021 klo 18 mennessä.

Kansalaisaloite kannabiksen käytön rangaistavuuden poistamiseksi luovutetaan eduskunnalle torstaina 5. marraskuuta Pikkuparlamentin Kansalaisinfossa klo 10.

Aloitteen luovuttamisen jälkeen kampanja pitää yleisen tiedotustilaisuuden keskuskirjasto Oodissa klo 10.45 - 11.45. Tilaisuudessa pidetään kolme puheenvuoroa, jonka jälkeen on varattu aikaa median kysymyksille. Puheenvuoron pitävät kampanjavastaava Tapani Karvinen, kansalaisaloitteen laatimisessa mukana ollut lakimies Lauri Louhio ja Suomen kannabisyhdistys ry:n varapuheenjohtaja Kimmo Wilska.

Seuraa suoraa lähetystä Facebookissa tai Instagramissa 5.11. klo 10 alkaen!